Annecik34 denizinannesi7 Yenidoğanlar çok sık kaka yapar ve bu iyiye işarettir korkma bağırsakları iyi çalışıyor. Benimki altını açtığımda rahatlıyor herhalde üstüme bile sıçtı mübarek çocuk 🤣
Didemsevig denizinannesi7 aman nazar değdirmeyin, cok güzel doyduna delalet kaka. Yeri geliyor dualara konu oluyor kakalar, masallah deyin 😂
esraeerdogann denizinannesi7 her emdiği zaman ya da mama yiyorsa muhakkak büyük tuvaletini yapar alışma süreci daha sonra herşey normale dönüyor daha çok minik bebişiniz☺️
birzahidannesi Oğlum 45 günlük. Doğduğundan beri sizinki gibi günde 10 kere sıvı kıvamda yapıyor ortalama. Bugün doktora götüreceğim onu da soracağım.
esraeerdogann Sfybsfyb evet canım normal eğer anne sütüyle besleniyorsa 10 güne kadar yapmamasıda normal