kitapkokusu_ 2 gündür kullanıyorum istahı aynı yemiyo kullanıp memnun olan var mı ne kadar kullandınız
esraeerdogann kitapkokusu_ hiçbir işe yaramıyor bizde yaramadı birde çocuk doktoru sürekli verme dedi öyle deyince hiç vermedim karadut özü kullanıyorum bence o daha çok işe yarıyor
birrtutamsevgi kitapkokusu_ ben düzenli kullanmadığım halde işe yaradı galiba zayıf bi bebek olmasına rağmen şuan göbüşümüz var hatta daha bugün konuştuk eşimle bu konuyu biz memnunuz daha yarılamadık bile şişeyi