musmustlu benim oğlum 17,5 ayında bezden rahatsız olmaya başladı çekip çıkarmak istiyordu saklanarak yapıyordu kuru kalkıyordu geceden sabaha aklımda hiç yoktu eğitim vermek ama yaz ayları hemen değerlendirdim bu konuyu çok büyütüp abartmadım normal birşey olarak görsün istedim ki zaten öyle halıları falan kaldırmadım. Konuşmuyor çiş kaka demiyordu. İlk iki üç hafta kötüydü yani bazen yapıyordu lazımlığa bazen altına kaçırıyordu. Hiç kızmadım bir dahakine tuvaletimize yapalım derdim. Böyle böyle bir ayımız oldu ve ister istemez sinirlenmeye başladım arada kızdığım oldu kendime hakim olamayıp. Kaka demeye başladı. Kaç saatte bir yapıyor onu takip edip 1,5 saatte bir götürüyorum hemen yapıyor şimdi. Ekstra benden utanıyormuş şimdi banyoya gidiyoruz pijamasını çıkarıp oturuyor tuvaletine ben çıkıyorum dışarı kapıyı kapatıyorum hemen yapıyor ve beni çağırıyor çooook şükür. Banada çok erken anlamaz etmez bir sürü şey dediler kimseyi dinlemedim kendi bildiğimi yaptım ve sonunda başarıyla tamamladık 35 gün tam uğraştık ama sonuç mutlu olduğu için sevinçliyim. Bol bol tuvaletle ilgili iletişim kurdum bu çok normal birşey herkes yapıyor burda yapabilirsin çok güzel olacak elbiselerimiz kirlenir evimiz kirlenir kakamız annesinin yanına gidiyor hadi by by diyelim derdim. Şarkılı sifonu lazımlık aldık oda güzel. Kitaplarını götürdüm oyuncaklarını götürdüm ayıcığında tuvaletini yapıyor onu alkışlayalım gibi gibi.