serinserin valla şuan 3 aydan sonra tüketmeyin diyorlar ama bundan 4 sene önce 6 aya kadar saklayabilirsiniz diyorlardı. Yengem yeğenime saklıyordu, bende de şuan buzlukta sütlerim var ama evde olduğum için emziriyorum onları verme gereği duymuyorum. Kısacası 6 ay saklamayı düşünüyorum. Doğru mu bilmem ama ileride işe başlayınca veya yetmeyince kullanmayı düşünüyorum.