Bugün oğluma bexero ilk dozu yaptırdım saat 13.00 gibi bu saate kadar da calpol ve dolven dönüşümlü verdim ateşi olmadı keyfi de iyiydi ağır bir aşı diye etrafımdan çok duydum ve stres yaptım aşıdan ne kadar zaman sonra etkileri başlar acaba bilen yaşayan varmı ?