momyy_ Gamze_ozbek1 var galiba ama testte bozuk olabilir kızarmış yada idrarı fazla damlatmis olabilirsiniz hayırlısı olsun hakkinizda
MiracAlpinveUmutunAnnesi Gamze_ozbek1 Test bozuk gibi o 2.beyaz olarak görünen çizginin kırmızı olması gerekiyor Şüphen varsa tekrar test yapabilirisn
Alnalprdha Gamze_ozbek1 gebelik var canım tam yerinde belirmiş çünkü çizgi bozukluktan kaynaklı değil sadece fazla idrar damlatmadan kaynaklı olmuş ama gebelik var kan testine gidin kesinleşmiş olur
muhammedsevgi Gamze_ozbek1 var gibi ama testi tekrarlayın benimde geçen ay öyle oldu ama sonra tekrar yaptm negatif çktı test bozuktu
Ayaztasniii Gamze_ozbek1 Vala öyle görünüyor eğer öyleyse kolay gelsin benim oğlum 4 aylıkken hamile oldugumu öğrendim şu an 1 ay olmuş dogum yapalı cildiracam oğlumda 1 yaşında daha çok küçük gene sizinki o dur 10 aylik
Gamze_ozbek1 Merve_bolat yapcam canım şimdi nöbetçi eczaneye gitcem inşallah bozuktur ama kuruyunca netleşti çok canım sıkıldı