Bugün 9.günümüz, ilk 2 gün iyidi sonraki günler yapıyordu altına arada tuvalete de yapıyordu, ama dünden beri tuvalete girmek istemiyor, çişinde sıkıntı yok ama kakasından korkuyor çünkü her çişini yaptığında kalkıp altına bakıyor kaka mıdır değil mi diye. Kaka yapınca da hemen korkarak ve iğrenerek kalkıyor, sırf tuvalete gitmemek için 4 5 saat kendini tuttuğu oluyor. Dünden beri altına kaçırmıyordu ama biraz önce pipisini tutuyordu annecim gidelim tuvalete yok dedi ağlayarak ve ondan 5 dakika sonra altına yaptı. Bu durum nasıl düzelir kakasından nasıl korkusunu yenebiliriz, her şeyi diyorum ama malesef fayda yok