pamukseker_ https://imgyukle.com/i/VdKnjP Ya kızlar içinde 2 yaş altı kullanamaz yazıyor bir önceki postumda bebeğimin resmini paylaştım çok kötü alerji olmuştu sağlık ocağında çocuk doktoru bunu yazmış içim rahat etmedi korktum kullanan var mı beni bir aydınlatın 🙁
BenMathilda pamukseker_ Bunun muadilini kullaniyoruz zyrtec Yanlış hatirlamiyorsam 1,5 yastan beri falan Alerjisi varsa kullanin muhakkak. Bildiğimiz allersetin muadili yani, yarım ölçek iyi olabilir eger cocuk doktoru verdiyse endise etmeyin
Duyulurum pamukseker_ zaten yarım ölçek yazmışlar. 2 yaş üstüne tam ölçekle başlanır. ayına göre de yarım ölçeği uygun görmüşler
Omom BenMathilda alerjiyi önlemek adına sürekli mi kullanıyorsunuz, yoksa çocuğunuz rahatsızlandıkça mı?
Serpilctn pamukseker_ doktor vermişse sorun olmaz diye düşünüyorum sonuçta bebeği görmüştür yaşını falan biliyordur yani
BenMathilda Omom alerjik durum oluştuğunda. Ciltte tepkime gördüğümde vs. Sürekli olarak kullandığımız inhaler tedavisi var alerji sezonunda