Barlassssaslan Kızlar iyi akşamlar bebeklerin 40 ı çıktıktan sonra ne gibi değişiklik oluyor düzene giriyorlarmı ??
Mercan28 Barlassssaslan valla bence motivasyon için öyle deniyo 40 tan sonra 3.ayda düzene girer siyolar 3.ayda 6.ayda girer diyolar😂