Yagmurum6868 Kizlar 25gunluk bebegim var hamileyken salgam suyuna asiri takmistim fazla iciyodum smdide canim istiyor ama korkuyorum gaz yapar bebegi rhatsiz eder diye acisiz olandan icsem yinemi yapar aceba bi bilgniz varmi
twofruits Yagmurum6868 isteğiniz gidecek şekilde az da olsa içebilirsiniz bence herşeyin fazlası zarar çünkü
Tospikler Yagmurum6868 bende çok seviyorum dolu dolu olmasada içtim Zaten bebeğine gaz yapan yiyecekler yemeden bulamazsın kendine sınır koyma 1 lt içecek halin yok sonuçta
Yagmurum6868 Tospikler hamileyken aksama kdar 5 bardak flan iciyordum ama suan tabiki enfzla 1 yda 2 bardak icerim umarim bebegim rhatsiz olmaz