Kızlar 18 günlük bir bebeğim var 2 saatte bir emziriyorum çok uyuyor uyanıkken de sakince etrafı izliyor öyle ağlayan mızmızlanan bir bebek değil. Acaba uslu bir bebek mi yoksa bi problem mi var da bı kadar sakin diye düşünüp paranoya yapıyorum. Büyüdükçe huyu değişir mi yada fikirlerinizi ve deneyimlerinizi alayım 🌺