Arenbebekk 12 günlüğüz. 3640 gr doğduk başta sarılığımız vardı. 3200 e düştük geçtiğimiz cuma günü 3750 gr olmuşuz ne kadar sürede kilo alımı artar acaba
ebru512 Arenbebekk bizde 3850 doğduk 3450ye düştük 12 günlükken tartıldık 3830duk yarın tekrar tartıya gireceğiz 18 günlük olduk
Dondurmalikahve Arenbebekk Maşallah zaten attığı kiloyu almış ve doğum kilosunu geçmiş kısacası iyi kilo almış
Melekbas Arenbebekk haftada 200 gr ayda 800 gr demisti bize doktorumuz ama guzel kilo almis masallah dogum kilosunu gecmis
Kuzeymomss Arenbebekk 3490 gram doğduk, 3 gün sonra 3350 olduk. Doğumdan 12 gün sonra 3700 gram olmuştuk. 1 aylıkken de 4500 kiloydu
ebru512 Youtubeda takip ettiğim bir çocuk doktoru var bebeklerin günde minimum 20 30 gram kadar alması gerektiğini söylemişti 🌺
amansallagitsin Arenbebekk gunluk 30 ve uzeri olursa güzel kilo alir yani ayda 900 ila 1000 almasi gerekir