Kızlar benim durumumda olan var mı ne yapmalıyım 13 aylık olmak üzere yesin diye çırpınıyorum hiçbir zaman kendi yemek istemiyor acaba nerede hata yapıyorum anlayamıyorum çok üzülüyorum artık gelişimi iyi sayılır kız bebeği 9 kilo 100 gr ama mama ağırlıklı besleniyor ek gıda öğünlerinde yediremiyorum çok zorlanıyorum çok😞