Sfybsfyb benim de öyleydi bol bol emzirdim ilk 2 ay koltuktan kalkmadı diyebilirim. Elektrikli pompa ile de sağım yaptım sık sık. Kuru dut kuru üzüm incir ve gün kurusu kompostosu her yemeğin yanına içerim taneleri ile birlikte. Bol su için, protein ağırlıklı beslenin benim öyle öyle sütüm arttı hatta bazen bir memede 7-8 delikten fışkırıyor çocuk boğuluyor o hale geldi azalttım biraz yaptıklarımı. Bir de bol dinlenmek tabi ne kadar yapılabilirse bebişlerle 🥹 ama sık emzirmek, sağım yapmak ve su çok önemli o çektikçe süt ihtiyacı olduğunu anlıyor vücut üretiyor memede süt bitmez her zaman süt var memede korkmayın sütünüze güvenin