Selam anneler ilk bebeğim o yüzden tecrübesizim. 1.5 aylık oldu bebeğim havalar aşırı sıcak gidiyor o yüzden üstüne kısa kollu giydirmeye başladım hem gün içinde hem gece uyurken. Ama kolları elleri bazen soğuk oluyor. Kimisi göğsü sırtı ve ayakları soğuk olmazsa üşümemiştir diyor kimisi o daha küçük uzun kollu giydir diyor. Ama uzun kollu giydirdiğğmde kendisi sürekli kucakta olmak istiyor daha küçük olduğu için. Bu seferde bizim sıcaklığımızla da terliyor ne yapmalıyım nasıl giydirmeliyim