Yigiit_efeninn_annesi yediğin her şeye dikkat et asla gaz yapan yiyecek tüketme. Soğuk yeme içme. Her gün kimyon çayı iç. Rezene anasonlu çaylar iç. Çorapsız durma. Her emzirmeden sonra kaldırıp gazını çıkar. Her emzirmeden önce de kolik masajlarından yap bez değiştirmeden önce yap. Gün içinde her fırsatta bu masajları yapıp gazını çıkar ki kriz anına adar birikmesin. Youtubeda kolik gaz masajları var hepsine bak tek tek yap. Bazen hangi hareketin iyi geleceği belli olmuyor. O saatleri gelene kadar biogaia ile idare ediyoruz biz iyi geliyor. Aralarda minik ağrıları olduğunda kiraz çekirdekli kemer kullanıyorum o da rahatlatıyor. Poposunu sıcak sulu kovaya tutuyorum bi beş dk falan. Saati belli bizim Akşam o kriz saatler gelmeden hemen önce sab simplex kullanıyorum. Bizim bu şekilde çok çok hafifledi. Kolik bitti diyebilirim. Normal ağlama gibi geliyor ve hemen bitiyor. Çok çok dayanılmaz ağladığında da eşim omzuna yatırıp hafif zıplatıyor yürüyorlar evde. Banyo yaptırmak da iyi geliyor. Muskat ve anason vermemi söyleyenler oldu bana da denemedim. Doktorum ben olsam vermem bayat olur falan dedi. Bir tavsiye de her fırsatta emzirme demişlerdi bana sindirilmiş süt ile sindirilmemiş süt birleşince de gaz yaparmış iki saat geçmeden emzirmiyorum şuan. 48 günlük oldu en erken 2 saatte emziriyorum. Uyuyorsa uyandırmıyorum artık.