Selver17 Kızlarr 46 günlük oğlum var her gün düzenli olarak gaz damlası( nurse harveys) sabah ve bigogalia da aksam kulanıyorum. Faydasınıda görüyorum sizce sürekli kullandığım için zararlı olur mu ileride bağırsak tembelliği yapar mı?
Ayseburak Net söylüyorum yapıyor canim.bende ilk çocuğundan çok çektiğim için bu bebegimde kullandım 2 gün anlamamıştık çocuk kendi kendine gazını yapamadı bende şimdi azaltıyorum bu arada bebeğim 5 aylık
F-Duru26 Ben kaledion probiyotik kullanıyordum eczacı hergun verebilirsin dedi 3 4 gün verdim sonra gazı oldukça verdim
Nursenac Ben oğluma 4 ay kullandım. Hiç bir problem yaşamadım. Ver bebişe eziyet çekmesin . Ben sap simplex veriyordum. Büyüdükçe kendi kendine yapabiliyor ona göre bırakırsın