10 aylık oğlum vücudunda kırmızı kırmızı şeyler çıktı sağlık ocağı sıcaktan dedi baktım daha çoğaldı elleri sivilce gibi oldu yara gibi doktora götürdüm el ayak hastalğı dedi ama çoğalıyor sanki bu durumu yaşayan varmı ne iyi gelir yardımcı olur musunuz