Merhabalar kızım 1 yaşında ve doğduğunda çok ciddi aile problemleri oldu kaynatam la oturuyorduk 1 haftalık sezeryan lı iken kiraya çıktık rutubetli bir eve 2 ay durup başka eve çıktık ama o 2 ayda kızımda inanılmaz bi hırıltı oluştu doktora da söyledim hiçbirşey söylemiyor bi yol göstermiyor şimdi nasıl annesin o evde tuttun diyenler olacaktır. Mecburiyet çaresizlik deyip susucam bu konuda beni bilgilendirecek anneler lütfen yazın biraz genç anneyim çaresiz kaldım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻