Smnrsmnr çoğunlukla biberon çok kullanmaktan kaynaklanıyor. Biberonun ucuna alışan bebek memeyi tam kavrayamiyor reddediyor. Aynı zamanda biberonda çok cabalamadan direkt süt akışı oluyor ve hızlı doyuyor. Memeden ise süt gelmesi için mücadele etmesi çekmesi gerekiyor. Öyle olunca biberonu tercih ediyor bebekler . Biberonlarin ucu silikon uclari ile aynı uca sahip. Biberona alışan bebeğimi silikon ucuyla ancak emzirwbiliyorum. Ama ben silikonsuz emzirmek de çok istiyorum artık