papatya011 geçmiş olsun öncelikle. Bizim evde önce ben korona oldum, benden de eşime ve çocuklara bulaştı. Biri 25 aylık diğeri 6 aylık ili oğlumda da yüksek ateş vardı. 4 saatte bir calpol ve dolven dönüşümlü verdim. Ateş dirençli oluyor inse de hemen çıkıyor. Bol bol duşa soktum. Acildeki doktor düşüremezsen gel serum veririz demişti. İki oğlumda da damar yolu zor bulunuyor, götürüp daha da onları travmatize etmemek adına evde ateşi düşürmeye çalıştım, 2 gün ateş sürdü sonra geçti. Çocuklar daha kolay atlatıyor bu arada. D vitamini eksik koymadım. Büyüğe çinko verdim. Küçük de sık sık emzirdim