ankarahanimefendisi Bediz Akçay Ümraniye’de kendi kliniği var, bana öneren yakınımız 20 yıldır o doktora gidiyorlarmış ailecek, çok memnun olduğunu söyleyince bende referansla gittim ön 4 dişimi yaptı çok memnun kaldım. İşini severek yapıyor bence bu önemli. inşallah bir an önce sağlığına kavuşur tekrar geçmiş olsun 🙏🏻