Tgb1 Bebehım 4 aylık ve asırı saç dökülmem başladı acaba bu ay da bunu yaşayan var mı ? Hamıleyken böyle bı problemim yoktu
nazlimom_ Tgb1 bebek anneyi tanıdığı için dökülürmüş bizde 4 aylığız aşırı dökülüyor saçlarım benimde