Pinkbery Anladım canım çok teşekkür ederim. Ben gözümü falan kırpamıyorum hep açık şekilde o çok zorluyo beni yanma sulanma falan oluyor bakılınca suratımda bişey yok ama gözden anlaşılıyor bide çiğneme falan yapamıyorum zor yiyorum, öpücük hareketindede net olarak belli oluyor. 5 aydansa 2 ayda geçmesi daha iyi inşallah o kadar sürer en azından. Benim annemde oldu ama küçüktüm net hatırlamıyorum tedavi şeklide farklı o yüzden yakınlarda olan varsa diye bilgi almak istedim çok saolun 💙