Biliyorsunuz ki özel aşılar var ve maalesef uygun fiyatlı değil.
Elimden geldikçe her ay imkanı olmayan aileler için bu konuda destek olmak istiyorum. Bunu asla şahsi hesaplarımdan yapmak istemem Allah korusun yanlış anlaşılmaya mahal olur gerçekten çok üzülürüm.
Acaba sağlık ocağıyla konuşsam, bu konuda bana yardımcı olurlar mı ki?
Sonuçta onlar bilir kimin yaptırıp yaptıramadığını, böylece ben eczaneden bedelini ödeyip yaptırırım
Sizce başka bir yöntemi var mıdır?
Belki bu şekilde bir hareket başlar.
Nasıl olur dersiniz?