Kızlar bugün tip 2 diyabet oldugumu ogrendim ve bebegim daha 6 aylık. Emzirdigim icin insulin kullanacagim ve kilo vermem gerekliymis. Acaba aranizda diyabetik olup cocuk emzirirken kilo vermis biri var mı? Bu surecte ben nasil beslenmeliyim kafam cok karışık