11 aylık sabahları bir iki lokma kahvaltı. Ara öğün muz yada kırmızı erik ile hipp pirinçli hünnap bebek bisküvi karışım yiyor.akşam yemeği hiç yok mecbur mama veriyorum. Herşeyi deniyorum yemesi için ama asla yemiyor. Ve ek gıda yukarda dediğim karışım ve şehriye çorbası olarak ilerliyor başka hiç bişey yemiyor böyle olan var mı çok üzülüyorum yaptıklarımın hepsi çöp oluyo