Oğlum 2815 kilo doğdu şuan da 10 aylık 7.800 kilosu doktor düşük biraz kilosu diyor ama takmiyorum. Cevremdekiler çocuğun kilosu zayıf buyumemeis falan diyorlar takmıyorum çünkü cocugum sağlıklı olsun kilo önemli değil kilo iyi bişey değil ki sağlığı yerinde olsun yeter 🌸