stella benim oğlum 4 kızım 1.5 yaşında ikisine de araba aldım ve bence olmalı dışarda uyku saatlerinde sorun yaşamazsın ikiz arabası duruma göre al derim ben sürekli ikisi aynı anda dışarı çıkmıyorum bazen hastane işim olsa hangisi hastaysa onunla cikiyorum diğeri evde kalıyor ikiz başta mantıklı evet ama bir de aparatla ikis arabası olan modellere bak derim iki tane ayrı araba aparatla ikiz arabası haline geliyor ben çok memnunum