09Mira_ bizde aynı durumdayiz günleri bile aynı , emerken memeyi çekiyorsa atak dönemi oluyormus bizde öyle . Ben gerekirse iki saat memede kalıyorum sakinlesmesi için . Uyku akıyor.gozlerinden ama uyumak istemiyor dün ilk defa salladım . Bir dus aldırmayı deneyin derim çok yoruluyorlar duşta sonra rahat uyuyor