Benim bebeğimde aynı durumdaydı hiç bir şekilde biberon istemiyordu memeyi de iki dkka emip bırakıyordu şuan 4.5 aylık bu zamana kadar hep kaşıkla mama yapıp verdim sizde yapabilirsiniz biraz zor oluyor ama yapacak bir şey yok başka . Veya uykusunda emzirmeyi deneyin , biberonu da uykusunda vermeye çalışın.