Canım ben tam 4 ay süt sağdım. Sütüm fazla gelirdi emmek istemezdi boğulur gibi oluyordu göğsüm boşalmıyordu , sarılığı da vardı kendini toplasın diye sağdım sağdım içirdim sonra tabiiii meme reddi başladı. Sana tavsiyem en kısa zamanda sağma işini bırakmaya çalış öyle zor oluyor ki resmen makineye bağlı aylarca yaşadım şimdi kızım 7 aylık sağım filan yapmıyorum. Ben kendi çabamla bıraktım hatta emzirme danışmanından filan destek alacaktım hersey düzelince gerek kalmadı . Memeye döndürmeye çalış muhakkak. Bir müddet sonra bebeğim emmedikce sütümde azaldı. Çok zor oluyor