Eloo005 Yazabilir misiniz sağlık ocağı hemşiresi bana bırakma ben 40 yaşındayım hala kullanıyorum d vitamini çok önemli dedi
MasalsMommy Eloo005 Yani biz yaşına kadar kullanmıştık. Ama iki yaş kontrolüne götürdüğümde tekrar verdi doktorumuz balık yağıyla birlikte. Çocuğun durumuna göre veriliyor sanırım ben kızımın yemek yemediğinden iştahsız olduğundan bahsettiğim için vermişti
Moonlightttt Eloo005 1yasa kadar veriliyor,daha sonra kan tahlili sonucuna göre doktor devam edip etmeyeceğini söylüyor. Mesela bize devam dedi