Goncayilmaz biz 45 günlükken yaptırmıştık sünnetini ve lokal yaptılar bende korkuyordum durmaz çok ağlar falan diye ama hiç umduğum gibi olmadı hatta lokalin etkisiyle mayıştı sanki gıkı çıkmadı. Genele gerek yok bence kısacık bi işlem çünkü bi doktorunuzla görüşün onu bence hem diğerinde açlık tokluk bişey demediler hiç