Kızlar bebeğimin parmağının ucu 1 haftadır bu şekilde. Morarmış mı ne bu anlamadım , yoksa o parmağı sürekli ağzında diye mi böyle olmuş (diş çıkarıyor 18 aylık). Ne olmuş nasıl geçecek acaba acıyor mu? Aklımda milyon tane soru. Birde tam görünmüyor ama mos mor yani
