Merhabalar 20 aylık bebegim bir iki aydir cok iştahsız. Eskiden cok olmasada kendine yetecek kadar yerdi. Bir
Öğünde yemezse diğerinde mutlaka yerdi. Simdi sevdiği
Şeyleride
Yemiyor. Acaba sıcaklardan olabilir mi? Benimle yaşıt bebegi olanlarda durum aynı mi? Kesinlikle zorlamıyorum iki farklı şey sunuyorum
Yemezse oyunla
Yedirmeye çalışıyorum yine yemezse bırakıyorum. Çözümü olan var mi? Şimdiden teşekkürler 🌺