kivancsmom 1 yaş itibariyle balık yağına başlandığını duymuştum gittiğim doktora sorduğumda siz bilirsiniz biz doğal yollardan almasını tercih ederiz dedi, sizler kullanıyor musunuz? Doktorunuz önerdi mi? Ve hngi markayı önerirsiniz? Teşekkürler
esraeerdogann kivancsmom doktot haftada 2-3 defa balık yiyorsa verme yemiyorsa ver dedi açıkçası yemiyor bende möllers marka balık yağını kullanıyorum
Denizzz88 kivancsmom 15 aylık daha yeni verdi doktoru balık yağını daha önce balık veriyordum her hafta iki kere ama artık yemiyor. Möllers verdi doktoru
Eylul_Doga64 Kızım 2 yaşına girmek üzere bizim doktorda aynı şeyi söyledi ama ben yeteri kadar balık yiyedigini düşünmediğim için çok araştırarak Carlson marka portakallı olanı başladım bir yaşından sonra hergun düzenli bir şekilde vermedim haftada 2 -3 kere veriyorum ama şimdi büyüdü kendi hergun içmek istiyor içiyor bir daha istiyor olmaz diyorum o derece yani seviyor tadını bu arada neden bu markayı tercih ettigimide soyliyim diğer balık yaglarinda başka vitaminler de var bu safi balık yağı yaz kış verebiliyorsun digerlerini sadece kış ayında iciriliyormus