Balevlatlar123 2 gun önce 1 yaş aşısı vurulduk 3 tane 2 gundur ateş i vardi bebegimin bugun ishal eşlik etti ve simdide emziriyorken birden agiz dolusu kustu cok fena bunlar aşıdan mıdır yoksa başka bir hastaliktanmi napmam gerek şimdi ayagimda sallayip uyutuyorum
Mahinursmr Balevlatlar123 aşı bu kadar uzun süre ateş yapmazmış 2 gün sürüyorsa o aşıdan kaynaklanmıyormuş isterseniz bir doktora götürün çok geçmiş olsun
Bulutkbr Balevlatlar123 ortalıkta salgın var ishal kusma yapıyor ateş yapmıyor diye biliyorum bi doktora görünün içiniz rahatlar
ZeynepAdam Balevlatlar123 kizimda dun oldu 1 yas asisini 47.2 yi gecmedi atesi isterseniz goturun doktora. Kusma falan asidan olmaz diye biliyorum. Cok gecmis olsun.
ZeynepAdam Balevlatlar123 kizimda dun oldu 1 yas asisini 37.2 yi gecmedi atesi isterseniz goturun doktora. Kusma falan asidan olmaz diye biliyorum. Cok gecmis olsun.