Melmel88 Kızlar bebeğimin tırnağını keserken etini kestim az bişey kendimi çok kötüü hissediyorummmmm bişey olur mu kızlar oraya bişe sürmem gerekiyor mu çok üzgünümmm 😢😢
Gupssse Melmel88 geçmiş olsun herkesin başına gelir ben çok aglamstim.neyse ki annemin dediği ise yaramıştı saf zeytinyağ sürünce kanama duruyor bide üstüne hametan surmstum iyileşti sonra.gecmis olsn cnm