irmckr skiphop aldım en iyisi diye ama kesinlikle yazın ısıtıyor kışın soğutuyor çeliği . Çok araştırdım e bebeğin çelik suluğunu aldım inanılmaz memnunum pembe çelik bebek arabasına takmak için halkasıda var cok kullanışlı zaten bi modeli var çelik olarak milyonkez yere fırlattı hiç bişey olmuyor asla akıtmıyor