Bellaesmer Seceneklerde formasyonum var Köy okullarında calısmak ıstiyorum Yurtdısından mezun oldum gibi secenekler var normal bır sekılde nasıl basvurabılırım acaba?
Esraa- Formasyonunuz varsa işaretleyin. koy okullarındada çalışmak istiyorsaniz onuda işaretleyin sonrada bölümünuz ve hangi alanda görev yapabilcgnizi işaretleyip gönderiyorsunuz.