Pol34 Naziferabia 4s çıktığından beri iPhone kullanıyorum bir kere şirket hattı için Samsung kullandım 1 senede Pert oldu telefon
AyazisMom Naziferabia ben tam bir iphone cıyum farklı markalarda kullandım asla ama asla iphonedeki verimi alamadım sağlamlık hız kamera açısından falan yok yani iphone gibisi 11 kullanıyorum şuanda darbelere karşı tamamen zırh gibi düşüyor kalkıyor ne çizik ne göçük var 64 gb olmasına rağmen depolama da iyi yetiyor bana
Afrababy Naziferabia iPhone kullanıyorum basına gelmeyen kalmadı kılıf ve koruma yok o halde bi defa bile kırılmadı
Naziferabia Oflu_u evet onu biliyorum. Öyle olunca abim elindekini satıyor üzerine biraz para koyup Bi üst alıyor
ecosummm 2010 dan beri iphone kullanıcısıyım şu an 11 var ve her 4 5 6 7 plus 8 8 plus x tüm modellerini kullandım kesinlikle başka bir cihaz kullanamam şu an 13 pro istiyorum ama be yazık ki çok fazla
ecosummm Bir de Apple aşka değer yitirmiyor hep üstüne biraz koyup bir üstünü alıyorum 7000 e almıştım geçen sene 11 i şu an 14000
Caglarege03 Naziferabia Xiaomi önermiyorum asla eşimin kardeşimin hatta bı çok tanıdığımin telefonu Xiaomi çok fazla şikayet ediyorlar. Sürekli sorun çıkarıyor ses gelmiyor donuyor. Kendi kendine kapanıyor daha bir sürü sorun. Xiaomi pişmanlıktır diyorum yeni bı telefon olduğu için sanırım sorun çıkarıyor hep