Sibelayds 4 aylık erkek bebeğim var Ön bıngıldak 1×1 çıktı sınırda dediler her ay takip önerdi doktor d vitaminini kesmediler. Bizim gibi ön bıngıldağı sınırda olan var mı yada böyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce 😞
Gamzosgamzos Sibelayds benim bebegiminde oyle cikti 4.ay kontrolunde bisey demediler hatta ban kucuk geldim ilk kızımla karsilastirdim onun 2×1.5 mus
Sibelayds Sibelayds Gamzosgamzos inşallah bizimde bişey çıkmaz peki kaçıncı ayında kapanmıştı ön bıngıldağı
nazlimom_ Sibelayds bizimde 4. Ay kontrolü vardı ölçmedi doktor bıngıldağı geniş genetik olabilir dedi geç kapanır ddi