4 aydır göğüs uçlarım yara başlarda yaraydı gümüş göğüs kapakları kullandım birkaç hafta düzeldi ve şimdi son 1 aydan fazladır yine yara ama artık böyle yarılmış gibiler her ikiside. Emzirdikçe geçer diyolar asla geçmedi sizin bir çözüm öneriniz var mı acaba