1balkizannesi 19 aylık, bir süredir yavaş yavaş başladık biz de. 1 hafta 10 gün denedim, lazımlığa oturmayı sürekli reddetti, çişini tutup kalkıp lazımlığını kenarına, evin bir köşesine vs yapmaya başladı. Kızmadım, oturdum onunla bekledim, anlattım, şarkılar söyledim, oyunlar oynadım. Sonra baktım artık o kadar katı değil oturuyor ama ne kadar durursa dursun çişini yine tutuyor. 2-3 gün önce dedim herhalde ben belirtileri yanlış yorumladım oğlum hazır değil, taktım külot bezini tamam annecim ne zaman istersen yine deneriz dedim. Dün bir baktık kakasını gidip TV ünitesinin köşesinde yere çömelerek yapıyor. Yapar yapmaz da bana geldi, altını değiştirdim. Eşim dedi herhalde alışıyor, dedim yok öyle olsa anlardım falan. Neyse işte bugün bulaşık yıkıyorum baktım Alp yok, aradım baktım bizim yatağın kenarında çömelmiş çiş yapıyor, bezini çıkarmış bile. Hemen aldım lazımlığa oturttum, buraya yapacaksın annecim dedim. Yere zaten yaptığı için lazımlığa 2-3 damla yaptı sadece ama bu ilkti🤩 O kadar duygulandım ki. Ama hâlâ nedense lazımlığa oturmaya direniyor, yeniden başlasam mı, ara mı versem bilemiyorum
Bu arada o 7-10 gün içinde asla çiş kaka yaparken bana belli etmezdi, hatta alıştırma külodu giydiği halde bile rahatsız olmuyor gibiydi