Sare2_ canım ben de bilmiyorum ama benim kızım suan 18 aylık olacak.ona kalası gelmeden once kaka dedirtmeyi ogrettim. Bu aralar bir lazımlık alıp kaka dedigi anda oturtmayı Dusunuyorum. Sanki cok ta uzatırsak idrar yolu enfeksiyonun olurmus gibime geliyor