Merhaba
Kızımın bacak bogumlarindaki eşitsizlik nedeniyle doktora gittik. 3. Kez gitmemde teşhis kondu ve kalça gelişim geriliği var dendi. Denis brawn ateli şeklinde bı cihaz verildi. Yarın takılacak. Sonuç alan var mı. Ameliyat olsun istemiyorum. Oneriniz var mi? Başına gelen anneler yardımcı olur musunuz?