Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 5 ay 6 günlük. Gece uykusu aşırı bölünüyor. En fazla iki saatte bir uyanıyor. Bir uyudu mu üç dört saat uyuması gerekir diye düşünüyorum ama yanılıyor muyum? Sizlerin bebeklerinde durum nasıl ? Acaba doymadan uyuyor da ondan mi bu kadar çok uyaniyordur?