SenZeytinim Bir kavanoz kaldı Geçen yıl ekim ayında yapmıştım domates konservesini. Kapağını açarken tık sesi geldi Ama içim yine de rahat etmedi geçen yıldan sonuçta. Kullanılır mı sizce.
Egelim Kokusundan anlarsınız, eğer bozulmamışsa tabii ki kullanılır. Ben de son kavanozu geçen gün bitirdim.
Melis2015 SenZeytinim benim 2 kavanoz var daha geçen seneden kapağına baktım hava almamış temiz sağlam kullanıyorum ama ben yinede kavanozu ilk açtığımda üst kısmını attım