İkizlerim 20 aylık son zamanlarda aşırı izlemeye başlamışlardı durmuyorlar diye babaannesigilde falan açıktı. Sonra da böyle saldırganlık ve aksilik başlıyordu. Bende kesmeye karar verdim zaten açmak istemiyordum. Bugun 3. Gündeyiz arada aksilik devam ediyor. Oyuncaklarınıda kaldırdım biraz özlesinler diye. Dışarı çıkıyoruz öyle ağlamalı gülmeli müzik dinlenmeli etrafı dağıtmalı geçiyor günler. Böyle bir süreçten geçen varsa destek almak isterim ❤️